Mnogi se lako prepuste reklamama i impulsnim kupovinama; astrolozi i analize pokazuju da neki horoskopski znaci mnogo češće kupuju stvari koje im nisu potrebne, vođeni emocijama, estetikom ili željom da udovolje drugima.
Bik je laka meta reklama
Bikovi su posebno podložni marketinškim trikovima koji pogađaju njihove vrednosti: domaćinstvo, porodica i udobnost. Romantične ili nostalgične reklame, ponude „dva za cenu jednog“, pokloni kupcima i prizori udobnog nameštaja navode ih na brze odluke. Takođe ih lako privuku novi prehrambeni proizvodi, kozmetika i proizvodi za kuću.
Vaga, Lav i Strelac takođe troše bez razmišljanja
Vage podležu estetskim porukama i žele da prate trendove kako bi impresionirale druge.
Lavovi kupuju da bi potvrdili status i uživali u luksuzu ili brendovima koji im daju potvrdu.
Strelci često kupuju impulsivno tokom putovanja ili iz želje za novim iskustvima i avanturama.
Ko su najotporniji na reklamne trikove
Najmanje veruju reklamama i retko kupuju bez potrebe Jarčevi, Device i Škorpije. Jarac gleda praktičnost i cenu, Devica analizira svaki detalj, a Škorpija je skeptična i teško ćete je osvojiti marketinškim emocijama.
Kako prepoznati i kontrolisati impulsivnu kupovinu
Prepoznajte okidače: romantične scene, „ograničene ponude“ i prizori udobnosti. Napravite listu pre kupovine, sačekajte 24 sata pre većih odluka i ograničite praćenje promotivnog sadržaja. Male navike poput provere stvarne potrebe i budžeta brzo smanjuju nepotrebne troškove.